Subscribe
Don't miss the latest news and updates.
careers
Would you like to join our growing team?
careers@hub.com
careers
Would you like to join our growing team?
careers@hub.com
Don't miss the latest news and updates.
Would you like to join our growing team?
careers@hub.com
Would you like to join our growing team?
careers@hub.com
Type and hit enter
නව ඛනිජ තෙල් බෙදාහරින්නා වන චීන සිනොපෙක් සමාගම වෙතින් ‘ලාභාංශ ගාස්තුවක්’ අය නොකිරීමට තීරණය කර ඇත්තේ,ඔවුන්ගේ ස්වාධීන නිෂ්පාදන ආනයන සහ මාස 12ක් සඳහා ආදායම් ආපසු ගෙන්වා ගැනීම සීමාකිරීම හේතුවෙන් බව ලංකා ඛනිජ තෙල් නීතිගත සංස්ථාව පවසයි.
ලංකා ඛනිජ තෙල් නීතිගත සංස්ථාවේ සභාපති සාලිය වික්රමසූරිය පැහැදිලි කළේ ඩොලර් මිලියන 500 ක් වූ එම මුදල ශ්රී ලංකාවේ විදේශ විනිමය සංචිතවලට ණය හෝ ආධාරයක් වශයෙන් පැවති බවයි.
මෙම කරුණු නිසා අමතර ගාස්තු අයකිරීමේ අවශ්යතාව නැති වූ බවත්, නව බෙදාහරින්නා පාරිභෝගිකයන් සඳහා තරඟකාරීත්වය වැඩි කිරීමට සහ බලශක්ති සුරක්ෂිතතාව ශක්තිමත් කිරීමට දායක වූ බවත් ඔහු අවධාරණය කළේය.
2002 දී, ලංකා ඉන්දියන් ඔයිල් සමාගම විසින් ඛනිජ තෙල් නීතිගත සංස්ථාව වෙත ‘ලාභාංශ ගාස්තුවක්’ ලෙස ඩොලර් මිලියන 75ක් ගෙවා ඇත.
පොදු පරිශීලක පහසුකම් සමාගම් 33.3%ක් සඳහා ඩොලර් මිලියන 40ක්ද සහ ඉන්ධන පිරවුම්හල් 100 කින් සමන්විත දෙවන පෙළ සමාගමක් සඳහා ඩොලර් මිලියන 31ක් වශයෙන් වාරිකයක් ඇතුළත් කර ඇත්තේ ස්වාධීන විගණකවරයෙකු වන Ernst & Young විසින් කරන ලද තක්සේරු කිරීම මතයි.
මෙම ගෙවීම සම්බන්ධයෙන් කළ විමසීම්වලට පිළිතුරු දෙමින් වික්රමසූරිය මෙසේ පැහැදිලි කළේය: “මගේ වැටහීම නම්, ලංකා ඉන්දියන් ඔයිල් සමාගම ඛනිජ තෙල් නීතිගත සංස්ථාව සතු ෂෙඩ් පවරා ගැනීමට ලංසු තැබුවා, වසර 20ක පමණ කාලය තුළ පෞද්ගලිකව හිමි ෂෙඩ් බහුතරය බවට පත් වූ නිසා මේවා දැන් බොහෝ සුළුතරයක් වී තිබෙනවා. අපි නව සිල්ලර වෙළෙන්දන්ට වෙන් කරන්නේ පෞද්ගලිකව අයිති සහ ක්රියාත්මක වන ෂෙඩ් පමණයි ; එය හිමිකාරිත්වය පැවරීමකට වඩා නැවත නගාසිටුවීමේ ව්යායාමයක්.”
අලුතින් හඳුන්වා දුන් රු. 50 බදු යෝජනා ක්රමය, පිරිවැටුම මත පෙර පැවති 1% ලාභාංශ ගාස්තුව ප්රතිස්ථාපනය කර තිබේ.
කෙසේ වෙතත්, බලශක්ති වෘත්තීය සමිතියේ කැඳවුම්කරු ආනන්ද පාලිත ප්රකාශ කළේ, සිනොපෙක් සමඟ ගිවිසුම් අත්සන් කිරීමේදී සමාගම එහි වෙළඳ නාම භාවිත කිරීමට අදහස් කළ නමුත් දැන් සිපෙට්කෝ නාමයෙන් ඉදිරියට යෑමට සැලසුම් කර ඇති බවයි.
1% ක ලාභාංශ ගාස්තුව ඉවත් කර තිබියදීත්, රටේ නම සහ යටිතල පහසුකම් භාවිතය පාඩුවක් බවට ඔහු තර්ක කළේය.
Adding {{itemName}} to cart
Added {{itemName}} to cart