January 30, 2025

නිෂ්පාදිත දින සිට අවුරුදු පහේ සිට හත දක්වා පැරණි වාහන ආනයනය කිරීම හැර, වසර තුනට අඩු වාහන ආනයනය කිරීම ආනයන පිරිවැයට බලපාන බැවින් ජපානයේ වෙන්දේසි වටිනාකම් ඉහළ යනු ඇති බව ජපාන – ශ්‍රී ලංකා ව්‍යාපාරික කවුන්සිලයේ සභාපති ජගත් රාමනායක පවසයි.

ජනමාධ්‍ය වෙත අදහස් දක්වමින් ඔහු පැවසුවේ, රජය අලුත්ම හෝ පාවිච්චි කළ වාහන ආනයනය කළත් ඒ සඳහා පනවා ඇති රේගු බද්ද එලෙසම පවතින බවයි.

“අවුරුදු හතට අඩු වාහන ගෙන්වනවාට වඩා අවුරුදු තුනකට අඩු වාහන නිෂ්පාදන වර්ෂයෙන් ආනයනය කිරීම වඩා ලාභදායකයි. අපි ව්‍යාපාරික සභාවක් ලෙස මේ බව රජයට පෙන්වාදුන්නා. වාහන ආනයනයට පනවා තිබූ සීමා ලිහිල් කරන විට රජය මේ පිළිබඳව සලකා බලනු ඇතැයි අපි විශ්වාස කරනවා.” ඔහු පැවසීය.

“පළමු අදියරේදී රට වාහන ආනයනය විවෘත කර එහි බලපෑම නිරීක්ෂණය කළ යුතුයි. වසර තුනකට අඩු වාහන සඳහා ආනයනය සීමා කළහොත් ජපන් වෙන්දේසියේදී වාහන කිහිපයක් පමණක් ලබාගත හැකි බව අපි අවධාරණය කළා. එය සිදුවුවහොත්, තරඟකාරිත්වය වැඩිවන අතර, ජපානයේ වෙන්දේසි මිල වැඩිවනු ඇති. මෙම ගැටළුව විසඳීම සඳහා ඒවා අවුරුදු හතට අඩු නම් හෝ අවම වශයෙන් අවුරුදු පහක් පැරණි නම් එම වාහන ආනයනයේදී සලකා බැලිය යුතුයි”

වාහන ආනයනය නැවත විවෘත කිරීමට පෙර ජපානයෙන් වාහන කිහිපයක් සඳහා ඇස්තමේන්තුගත ආනයන වියදම් ද ජගත් රාමනායක ලබාදුන්නේය.

Toyota Corolla Cross: රුපියල් මිලියන 5.5 (නැව් ගාස්තු ඇතුළුව)

Toyota Yaris: රුපියල් මිලියන 2.7 සිට රු. මිලියන 3 දක්වා

Toyota Yaris Cross: රුපියල් මිලියන 5.5

Honda Vezel (නව මාදිලිය): රුපියල් මිලියන 6 සිට රුපියල් මිලියන 6.5

Suzuki Wagon R (නව මාදිලිය): රුපියල් මිලියන 3.5

නිෂ්පාදනය කළ දින සිට වසර තුනකට අඩු වාහන ගෙන්වීමේදී පවතින ඉල්ලුම වැඩිවීම හේතුවෙන් මෙම වාහනවල වෙන්දේසි මිල ඉහළ යනු ඇතැයි අපේක්ෂා කෙරේ.

එබැවින් වැඩිවන ආනයන වියදම් වළක්වා ගැනීම සඳහා නිෂ්පාදන වර්ෂයේ සිට වසර පහක් හෝ හතකට අඩු වාහන ආනයනය කිරීම වඩාත් සුදුසු බවද ඔහු වැඩිදුරටත් පැවසීය.

42.31%
17.27%
32.76%