Subscribe
Don't miss the latest news and updates.
careers
Would you like to join our growing team?
careers@hub.com
careers
Would you like to join our growing team?
careers@hub.com
Don't miss the latest news and updates.
Would you like to join our growing team?
careers@hub.com
Would you like to join our growing team?
careers@hub.com
Type and hit enter
ජපානයේ අරමුදල් සහිත ඩොලර් බිලියන 1.5ක සැහැල්ලු දුම්රිය ව්යාපෘතියක ක්රියාත්මක නොකිරීම සම්බන්ධයෙන් එම ව්යාපෘතිය අවලංගු කිරීම සඳහා ශ්රී ලංකාව විසින් අවලංගු කිරීමේ ගාස්තුව ගෙවිය යුතු බව ජපානය ප්රකාශ කර තිබේ.
ජපානයේ මුදල් ඇමැති සුසුකි ෂුනිචි, විපක්ෂ නායක සජිත් ප්රේමදාස සහ සමගි ජන බලවේගයේ නියෝජිත පිරිසට පවසා ඇත්තේ ඇණහිට ඇති ශ්රී ලංකාවේ ක්රියාත්මක වෙනත් ව්යාපෘති නැවත ආරම්භ කිරීම සඳහා එම ව්යාපෘතිය අවලංගු කිරීමේ ගාස්තුව ශ්රී ලංකාව ගෙවිය යුතු බවයි.
සමගි ජන බලවේගයේ පාර්ලිමේන්තු මන්ත්රී ආචාර්ය හර්ෂ ද සිල්වා පැවසුවේ, ජපාන මුදල් ඇමැතිවරයාගේ සාමාන්ය පණිවිඩය වූයේ ශ්රී ලංකාව හැකි ඉක්මනින් ණය ප්රතිව්යුහගතකරණය කිරීම අවසන් කරන ලෙසත්, අන්තර්ජාතික මූල්ය අරමුදලේ වැඩසටහනට අනතුරක් නොකරන ලෙසත්, ඇණහිට ඇති ව්යාපෘති නැවත ආරම්භ කිරීම සඳහා සැහැල්ලු දුම්රිය ව්යාපෘතිය අවලංගු කිරීම සඳහා ගෙවිය යුතු අවලංගු කිරීමේ ගාස්තුව ගෙවන ලෙසත් ප්රකාශ කළ බවයි.
ඩොලර් බිලියන 1.5ක ජපානයේ අරමුදල් සහිත සැහැල්ලු දුම්රිය ව්යාපෘතිය අවලංගු කිරීමට හිටපු ජනාධිපති ගෝඨාභය රාජපක්ෂ නියෝග කර තිබුණේ, එය තදබදයෙන් පිරුණු අගනුවරට “ඵලදායී විසඳුමක්” නොවන බව පවසමිනි.
කිලෝමීටර් 15.7කට වැඩි මාර්ගයක, දුම්රිය ස්ථාන 16ක් ඇතුළත් දුම්රිය පද්ධතියේ රෝලිං ස්ටොක් ඇතුළු ජපන් තාක්ෂණය භාවිත කිරීමට නියමිතව තිබිණි.
දකුණු ආසියාවේ දරුණුතම වාහන තදබදයක් පවතින මෙම කොළඹ නගරයේ, මෙම ව්යාපෘතිය සඳහා සවිස්තරාත්මක සැලසුම් සහ ඉඩම් අත්පත් කර ගැනීම දැනටමත් අවසන් කර තිබූ අතර මූලික ඉදිකිරීම් සිදු වෙමින් පැවැතිණි.
ජපන් ණය සඳහා සියයට 0.1ක පොලී අනුපාතයක් හිමි වූ අතර වසර 12ක සහන කාලයක් සහිතව වසර 40කින් ආපසු ගෙවිය හැකි විය.
අගනුවර සහ ඉන් පිටත රථවාහන තදබදය අවම කිරීම සඳහා ජපානය දැනටමත් නව අධිවේගී මාර්ගවල කොටස් සහ ප්රධාන පාලමක් සඳහා අරමුදල් ලබා දී ඇත.
Adding {{itemName}} to cart
Added {{itemName}} to cart