June 1, 2024

චීනය විදුලි මෝටර් රථ සහ බැටරි නිෂ්පාදන වෙළඳපොලේ බහුතරයක් සාර්ථකව පාලනය කර ඇත.

නමුත් අමෙරිකාව සහ යුරෝපා සංගමය අමෙරිකාවේ මෝටර් රථ නිෂ්පාදක ටෙස්ලා විසින් මෙහෙයවනු ලබන උපරිම මෝටර් රථ නිෂ්පාදනය කිරීම මගින් එම අංශයේ නියෝජනය ඉහළ නැංවීමේ අවස්ථා සූදානම් කරමින් සිටී.

මෑතක සිට අමෙරිකාව සහ යුරෝපා සංගමය, චීන නිෂ්පාදකයින් විසින් සිදු කරන ලද ද්වේෂසහගත වෙළඳ පිළිවෙත් සැලකිල්ලට ගෙන තිබේ.

එහි ප්‍රතිපලයක් ලෙස චීන සමාගම්වලට ඔවුන්ගෙන් දැඩි සම්බාධක පැනවීමට හේතු විය.

මෙය චීනය කෝපයට පත් කළ අතර ඒ සඳහා පළිගැනීමක් ලෙස විදේශයන්හි නිෂ්පාදිත විශාල මෝටර් රථ සඳහා සිය ආනයන ගාස්තු 25% දක්වා ඉහළ නැංවීමට අදහස් කරන බවයි.

එය සිදුවුවහොත්, Maybach, BMW සිට Mercedes-Benz දක්වා මෙම විශාල එන්ජින් කාර් සියල්ලම චීනයෙන් පිටත නිෂ්පාදනය කරන බැවින් එය බටහිර මෝටර් රථ වෙළඳපොළට ඉතා තදින් පහර දෙනු ඇත.

විශේෂයෙන්ම විදුලි මෝටර් රථ සඳහා 25% සිට 100% දක්වා ඉලක්ක කර ගනිමින්, අමෙරිකානු ජනාධිපති ජෝ බයිඩෙන්, චීන ආනයන සඳහා දැඩි තීරුබදු පැනවූයේ පසුගිය සතියේය.

අමෙරිකානු නිලධාරීන් චීනයට චෝදනා කර ඇත්තේ ලාභ වැඩි කර ගැනීම සඳහා නිෂ්පාදනයේ අධික ධාරිතාවයක නිරත වන බවටයි.

බොහෝ දුම්රිය සහ බලශක්ති ටෙන්ඩර්වලින් බොහෝ චීන සමාගම් විශාල වශයෙන් ඉවත් කර ගැනීමට හේතු වන පරිදි කර්මාන්ත පරාසයක් හරහා චීන සමාගම් විමර්ශනය කිරීමට යුරෝපා සංගමය ද පටන් ගෙන තිබේ.

චීනයේ විදුලි මෝටර් රථ වෙළඳපොලේ සුපර්සොනික් වර්ධනය පිළිබඳ බටහිරයන් විසින් සැක මතු කර තිබේ.

චීන විදුලි මෝටර් රථ නිෂ්පාදකයින් විදේශීය මෝටර් රථ වෙලඳපොලවල් අවඥාවෙන් ආක්‍රමණය කරමින් සිටින අතර තාක්‍ෂණයෙන් සන්නද්ධ වාහන සම්බන්ධයෙන් අධික අපනයනය සහ සයිබර් ආරක්‍ෂාව පිළිබඳ චෝදනා සම්බන්ධයෙන් පරීක්ෂණ සඳහා ද ලක්ව සිටියි.