Subscribe
Don't miss the latest news and updates.
careers
Would you like to join our growing team?
careers@hub.com
careers
Would you like to join our growing team?
careers@hub.com
Don't miss the latest news and updates.
Would you like to join our growing team?
careers@hub.com
Would you like to join our growing team?
careers@hub.com
Type and hit enter
අත්හැර දමා තිබූ රුවන්පුර අධිවේගී මාර්ග ව්යාපෘතිය නැවත ආරම්භ කර තිබේ.
ඒ අනුව මාර්ග සංවර්ධන අධිකාරිය (RDA) ඊට අදාළ ඉඩම් අත්පත් කර ගැනීම නැවත ආරම්භ කර ඇති බව වාර්තා වේ.
මාර්ග සංවර්ධන අධිකාරිය විසින් රුවන්පුර අධිවේගී මාර්ග ව්යාපෘතියේ ඉදිකිරීම් කටයුතු නැවත ආරම්භ කිරීම සඳහා ආයෝජකයකු සොයමින් සිටින බව විශ්වාසදායක ලෙස දැනගන්නට ඇත.
යෝජිත රුවන්පුර අධිවේගී මාර්ගය කහතුඩුව සිට පැල්මඩුල්ල, රත්නපුර දක්වා බස්නාහිර පළාත හා සබරගමුව පළාත සම්බන්ධ කරයි.
අදියර තුනකට බෙදා, I අදියර කහතුඩුව සිට ඉංගිරිය දක්වා ද, II අදියර ඉංගිරියේ සිට රත්නපුර දක්වා ද, III අදියර රත්නපුර සිට පැල්මඩුල්ල දක්වා ද ලෙස සැලසුම් කර ඇත.
බහුවිධ කොන්ත්රාත්කරුවන් සඳහා මූලික සැලසුම් තිබියදීත්, මූල්ය ගැටලු හේතුවෙන් කැබිනට් මණ්ඩලය චීන කොන්ත්රාත්කරු I අදියරෙන් ඉවත් කර ව්යාපෘතිය Maga Engineering Ltd වෙත ලබා දී තිබිණි.
කෙසේවෙතත්, මූල්ය දුෂ්කරතා පවසමින් කොන්ත්රාත්කරුවන් විසින් ව්යාපෘතිය පසුව අත්හැර දමන ලදී.
රුවන්පුර අධිවේගී මාර්ගයේ සමස්ත පිරිවැය මුලින් ඇස්තමේන්තු කර තිබුණේ රු. බිලියන 276.3ක් ලෙසිනි.
මාර්ග සංවර්ධන අධිකාරියේ අධ්යක්ෂ ජනරාල් S.M.P. සූරියබණ්ඩාර පවසන්නේ රුවන්පුර අධිවේගී මාර්ගය සඳහා ඉඩම් අත්පත් කර ගැනීම නැවත ආරම්භ කරන ලෙස මාර්ග සංවර්ධන අධිකාරියට උපදෙස් ලැබුණු බවයි.
වෙනස් ආකෘතියකින් නව ආයෝජකයකු සොයමින් සිටින බව ද ඔහු සඳහන් කර තිබේ.
රුවන්පුර හැර මධ්යම අධිවේගී මාර්ග III අදියරේ ඉදිකිරීම් කටයුතු සිදුවෙමින් පැවති බවත් රාජගිරියේ සිට අතුරුගිරිය දක්වා උස් අධිවේගී මාර්ග ව්යාපෘතියේ ඉදිකිරීම් අධිකරණමය නඩු හේතුවෙන් අත්හිටුවා ඇති බවත් ඔහු වැඩිදුරටත් සඳහන් කර තිබේ.
(Sunday Morning)
Adding {{itemName}} to cart
Added {{itemName}} to cart