Subscribe
Don't miss the latest news and updates.
careers
Would you like to join our growing team?
careers@hub.com
careers
Would you like to join our growing team?
careers@hub.com
Don't miss the latest news and updates.
Would you like to join our growing team?
careers@hub.com
Would you like to join our growing team?
careers@hub.com
Type and hit enter
පසුගිය වසර තුළ නොගෙවූ බිල්පත් හේතුවෙන්, ජල පාරිභෝගිකයන් 80,000කට වැඩි පිරිසකට ජල සැපයුම විසන්ධි කර ඇති බව ජාතික ජල සම්පාදන හා ජලාපවහන මණ්ඩලය පවසයි.
ඒ අනුව, එම මණ්ඩලයේ ප්රකාශකයකු සඳහන් කළේ, මිලියන 3ක පමණ පාරිභෝගිකයන්ගෙන් 80,970කගේ ජල සැපයුම මෙලෙස විසන්ධි කර ඇති බවයි.
එම පාරිභෝගිකයන් අතර, ගෘහස්ත පාරිභෝගිකයන් 63,150ක් සහ ගෘහස්ත නොවන පාරිභෝගිකයන් 17,820ක් වේ.
ජල සැපයුම විසන්ධි වූ පාරිභෝගිකයන්ගෙන් රුපියල් මිලියන 1,909ක හිඟ මුදල් සහ ජල සැපයුම තවමත් විසන්ධි කර නොමැති පාරිභෝගිකයන්ගෙන් රුපියල් මිලියන 6,118ක් ජාතික ජල සම්පාදන හා ජලාපවහන මණ්ඩලයට ලැබිය යුතු බව සඳහන් කරයි.
එසේම, මෙම හිඟ මුදල් සඳහා රෝහල්වලින් රුපියල් මිලියන 182ක්, පාසල්වලින් රුපියල් මිලියන 175ක්, ශ්රී ලංකා යුද හමුදාවෙන් සහ පොලිසියෙන් රුපියල් මිලියන 116ක් ද ඇතුළත් වන බව සඳහන් වේ.
ජල සැපයුම විසන්ධි වූ පාරිභෝගිකයන්ට නියමිත ගාස්තුවෙන් සියයට 25ක් පියවීමෙන් ජල සැපයුම නැවත ස්ථාපිත කළ හැකි බවත්, ඉතිරි ගෙවීම් ඉන් පසුව සිදුකරන ලෙසත් ජාතික ජල සම්පාදන හා ජලාපවහන මණ්ඩලය වැඩිදුරටත් පවසයි.
Adding {{itemName}} to cart
Added {{itemName}} to cart