Subscribe
Don't miss the latest news and updates.
careers
Would you like to join our growing team?
careers@hub.com
careers
Would you like to join our growing team?
careers@hub.com
Don't miss the latest news and updates.
Would you like to join our growing team?
careers@hub.com
Would you like to join our growing team?
careers@hub.com
Type and hit enter
ලොවම සාක්ෂරතා දිනය සැමරූ මොහොතක, අසතුටුදායක සාක්ෂරතා සංඛ්යාලේඛන ගැන පුරසාරම් දෙඩීමට පාකිස්තානයට වැඩි යමක් නැත.
අධ්යාපන ලේකම් වසීම් අජ්මාල් චෞද්රි පවසන පරිදි, 2022-23 ආර්ථික සමීක්ෂණයෙන් පිළිබිඹු වන සියයට 62.8 ට සාපේක්ෂව රටේ සැබෑ සාක්ෂරතාය අගය සියයට 59.3 ක් වේ.
නිල පාකිස්ථාන වාර්තාවන්ට අනුව රජය අධ්යාපනයට අවම ප්රමුඛතාවයක් ලබාදීමට අමතරව, අධ්යාපන අංශයට අඩුම අරමුදල් වෙන්කිරීම සාක්ෂරතා අනුපාතය පහත වැටීමට ප්රධාන හේතුවකි.
පකිස්තානය අධ්යාපනය සඳහා වැය කරන්නේ රටේ දළ දේශීය නිෂ්පාදිතයෙන් සියයට 2කටත් වඩා අඩු ප්රමාණයකි.
2022 මූල්ය වර්ෂයේදී ෆෙඩරල් සහ පළාත් ආණ්ඩු විසින් කරන ලද සමුච්චිත අධ්යාපන වියදම් දළ දේශීය නිෂ්පාදිතයෙන් සියයට 1.7ක් ලෙස ඇස්තමේන්තු කර ඇති බව 2022-23 ආර්ථික සමීක්ෂණය පෙන්වා දී ඇත.
අධ්යාපනය අහිමි වූ පිරිමි ළමයින්ට වඩා ගැහැනු ළමයින් සංඛ්යාව 32% ක් සිටින බව සමීක්ෂණයෙන් හෙළි වී තිබේ.
බලුකිස්තානයේ ළමුන් 47% ක් පාසල් නොයන බවත්, සින්ද්හි 44% ක් ද, කයිබර් පන්ක්තුන්ක්වා හි 32%ක් සහ පන්ජාබ් හි 24% ක් පාසල් නොයන දරුවන් සිටින බවත් එහි සඳහන් වේ.
මිලියන 23කට අධික ළමුන් පාසල් නොයන අතර, ලොව වැඩිම පාසල් නොයන දරුවන් සංඛ්යාවක් සිටින රට පාකිස්තානයයි.
Adding {{itemName}} to cart
Added {{itemName}} to cart