Subscribe
Don't miss the latest news and updates.
careers
Would you like to join our growing team?
careers@hub.com
careers
Would you like to join our growing team?
careers@hub.com
Don't miss the latest news and updates.
Would you like to join our growing team?
careers@hub.com
Would you like to join our growing team?
careers@hub.com
Type and hit enter
නොසැළකිලිමත්කම සහ සුදුසුකම් ලත් පරීක්ෂකවරුන් නොමැතිකම හේතුවෙන් කුඩා කාණ්ඩයේ ගුවන් යානා (ආසන හතරකින් යුත්) කිහිපයක් ගුවන් ගමන් නතර කර තිබීම දේශීය සංචාරක ව්යාපාරයට අමතර අභියෝගයක් එල්ල කර තිබේ.
පසුගිය වසර කිහිපය තුළ පහසුකම් සහ අධීක්ෂණය වැඩිදියුණු කරන ලෙස ශ්රී ලංකා සිවිල් ගුවන් සේවා අධිකාරිය අවස්ථා ගණනාවකදී ඉල්ලීම් කර ඇත.
ගුවන් යානා හිමිකරුවන්ගේ සහ ක්රියාකරුවන්ගේ සංගමයේ සභාපති සමිත් අබේගුණවර්ධන චෝදනා කළේ, මෙම පසුබෑම්වලට අද්දැකීම් අඩු ඉංජිනේරුවන් ප්රධාන සාධකයක් වී ඇති බවයි.
බොහෝ ඉංජිනේරුවන් පෞද්ගලික සංවිධානවල සේවය කර නොමැති නිසා සහ බලපත්ර නොමැති නිසා කාර්මික අත්දැකීම් නොමැති බවට අබේගුණවර්ධන චෝදනා කළේය.
“සමහරු ශ්රී ලංකා ගුවන් හමුදාවේ සේවය කර ඇති අය. තවත් සමහරු දේශීය ගුවන් සේවාවල සේවය කර තිබුණත් අද්දැකීම් අඩු අය,” යනුවෙන් ඔහු පැවසීය.
වර්තමානයේ, ගුවන් යානා හතක් ගුවන් ගමන් නතර කර ඇති අතර, එක් සංවිධානයක් චෝදනා කරන්නේ මෙම තත්වයට ශ්රී ලංකා සිවිල් ගුවන් සේවා අධිකාරියේ අනවශ්ය මැදිහත්වීම් හේතුවන බවයි.
ගෘහස්ථ භාවිතය සඳහා ගුවන් යානා ක්රියාත්මක කරන සමාගමක නියෝජිතයකු හෙළි කළේ, නිසි සාධාරණීකරණයකින් තොරව ඔවුන්ගේ පෞද්ගලික බලපත්රය ශ්රී ලංකා සිවිල් ගුවන් සේවා අධිකාරිය විසින් අවසන් කළ බවයි.
මෙම තීරණය දරුණු ප්රතිවිපාකවලට තුඩු දී ඇති අතර, ආයෝජකයකු ශ්රී ලංකාවට බදු දී ඇති ගුවන් යානා තුනක් ඉවත් කරන බවට තර්ජනය කර ඇත.
ගුවන් යානා ආපසු ලබා ගන්නා බව සමාගම මෙහෙයුම්කරුවන්ට දැනුම් දී ඇති අතර එමඟින් ඔවුන්ගේ ආදායමට විශාල පාඩුවක් සිදු වන බව පැවසේ..
ශ්රී ලංකා සිවිල් ගුවන් සේවා අධිකාරියේ රෙගුලාසි මගින් ශ්රී ලංකාව තුළ විදේශීය ගුවන් යානා ක්රියාත්මක කිරීම තහනම් කර ඇති බව ද එම සංවිධානය පෙන්වා දෙන ලදී.
මෙම ගුවන් යානා සිවිල් ගුවන් සේවා රෙගුලාසිවලට අනුකූලව වසර ගණනාවක් ලියාපදිංචි ශ්රී ලාංකික සමාගමක් යටතේ ක්රියාත්මක වී ඇත.
කෙසේවෙතත්, බොහෝ ශ්රී ලාංකික ගුවන් සමාගම් බදු දී ඇති ගුවන් යානා සමඟ ක්රියාත්මක වුවද, ඒවා විදේශීය ගුවන් යානා බව පවසමින් ශ්රී ලංකා සිවිල් ගුවන් සේවා අධිකාරිය ගුවන් යානා නතර කරවා ඇති බව වාර්තා වේ.
ශ්රී ලංකා සිවිල් ගුවන් සේවා අධිකාරියේ අධ්යක්ෂ ජනරාල්වරයාට සහ සභාපතිවරයාට මේ කරුණු පැහැදිලි කර ඇති බව ද වාර්තා වේ.
බලපෑමට ලක් වූ ආයෝජකයන් නවසීලන්තයෙන් පැමිණි බව සඳහන් ය.
අනෙකුත් ගුවන් යානා හිමිකරුවන් ද මේ හා සමාන ගැටලුවලට මුහුණ දෙන බව පැවසෙන අතර ගුවන් යානා හතක් දැනට පියාසැරියන් නවත්වා ඇත.
ශ්රී ලංකා සිවිල් ගුවන් සේවා අධිකාරියේ පරීක්ෂකවරුන් 10 දෙනෙකු පමණ සේවය කරන අතර, ඔවුන්ගෙන් කිහිප දෙනෙකු පමණක් දක්ෂ බව පැවසේ.
ගුවන් සේවා අංශය සමඟ පැවති රැස්වීම්වලදී, අද්දැකීම් අඩු පරීක්ෂකවරුන් සිය ගුවන් යානා තක්සේරු නොකරන ලෙස හෝ සිය මධ්යස්ථාන නිරීක්ෂණයට නොඑවන ලෙස සමාගම් ඒකමතිකව ඉල්ලා ඇත.
තවත් ගැටලුවක් වී ඇත්තේ ඉන්ධන භාවිතය පිළිබඳ ශ්රී ලංකා සිවිල් ගුවන් සේවා අධිකාරිය මගින්විමසීම් සිදුකිරීමයි.
පිරිවැය අඩු කිරීම සඳහා ම්මත පෙට්රල් ගුවන් යානා ගෑස් (AVGAS) සමඟ මිශ්ර කරන බවත් එය ෆෙඩරල් ගුවන් සේවා අධිකාරිය (FAA) වැනි අන්තර්ජාතික ප්රමිතීන් විසින් අනුමත කරන ලද පොදු භාවිතයක් බවත් සමාගම් පවසයි.
තෙල් සංස්ථා ප්රමිතීන්ට අනුකූලව දේශීය ඉන්ධන පිරවුම්හල්වලින් ලබා ගන්නා ඉන්ධන සම්බන්ධයෙන් ශ්රී ලංකා සිවිල් ගුවන් සේවා අධිකාරිය විසින් ප්රශ්න කර ඇති අතර, ඔවුන් දැන් ශ්රේණිගත කිරීමේ වාර්තාවක් ඉල්ලා සිටින බව සමාගම් කියාසිටී.
කෙසේවෙතත් ශ්රී ලංකා සිවිල් ගුවන් සේවා අධිකාරියේ අධ්යක්ෂ ජනරාල් සහ ප්රධාන විධායක නිලධාරී විශ්රාමික එයාර් වයිස් මාර්ෂල් එච්.එම්.එස්.කේ.බී. කොටකදෙණිය පවසන්නේ අන්තර්ජාතික ප්රමිතීන්ට අනුකූල වන සියලුම අවශ්ය ලියකියවිලි අනුමැතිය සඳහා ඉදිරිපත් කළ යුතු බවයි.
අවශ්ය ලියකියවිලි සපයා ඇත්නම් සහ ප්රමිතීන් සපුරා ඇත්නම්, අනුමැතිය ලබාදීම සඳහා වැඩි කාලයක් ගත නොවන බව ඔහු අවධාරණය කරයි.
Adding {{itemName}} to cart
Added {{itemName}} to cart